25 de abril de 2021

Fotos de la 1a presentació de "25 de maig" a Plaça del Llibre d'Alacant

GRÀCIES! ❤️ Gràcies de tot cor a tots/es els que m'heu acompanyat este matí durant la 1a PRESENTACIÓ de la meua novel·la juvenil "25 DE MAIG" a Plaça del LLibre d'Alacant. ✍️📘😌


I, per descomptat, a l'escriptora i presentadora de l'acte Lliris Picó, qui m'ha descobert més lectures del meu llibre. Fet que m'ha recordat...:

Sou vosaltres, el públic, qui doneu sentit a la literatura. Llibre hi ha un; lectures, tantes com lectors/es... I més!!! Sense els lectors/s, una novel·la està inacabada. Ara és el vostre torn! 😉
.
Espere que us agrade molt "25 de maig". ☺️

---

¡GRACIAS! ❤️ Gracias de corazón a todos/as los que me habéis acompañado esta mañana durante la 1ª PRESENTACIÓN de mi novela juvenil "25 DE MAIG" en Plaça del Llibre de Alicante. ✍️📘😌

Y, por supuesto, a la escritora y presentadora del acto Lliris Picó, quien me ha descubierto más lecturas de mi libro. Hecho que me ha recordado...:

Sois vosotros, el público, quienes dais sentido a la literatura. Libro hay uno; lecturas, tantas como lectores/as... ¡¡¡y más!!! Sin los lectores/as, una novela está inacabada. ¡Ahora es vuestro turno! 😉

Espero que os guste mucho "25 de maig". ☺️










0 comentarios :

Publicar un comentario